06-08-2009 - Amsterdam | Holland

NIKON PHOTO CONTEST INTERNATIONAL – VINDERNE ER KÅRET

Nikon Europe BV annoncerer i dag vinderne af en af verdens største og mest prestigefyldte fotokonkurrencer – Nikon Photo Contest International 2008-2009.

2009-12-10 - Amsterdam | Holland

Nikon lancerer AF-S NIKKOR 300MM F/2.8G ED VR II – et objektiv der hæver niveauet for håndholdt telefotografering

Nikon lancerer i dag et nyt superteleobjektiv, der erstatter AF-S VR NIKKOR 300mm f/2.8G IF-ED. AF-S NIKKOR 300MM F/2.8G ED VR II er udstyret med den nye generation af vibrationsreduktionsteknologi (VR II) og en ny A/M-fokusindstilling, hvilket gør det til det perfekte valg for sports-, action- og naturfotografer. Objektivet er udviklet til dem, der tager deres fotografering alvorligt.

2009-12-10 - Amsterdam | Holland

Nikon lancerer AF-S-TELEKONVERTER TC-20E III. Brancheførende billedkvalitet for NIKKOR-teleobjektiver

Nikon lancerer den nye AF-S-TELEKONVERTER TC-20E III, verdens første telekonverter med et asfærisk linseelement. Telekonverterens helt nye optiske design leverer brancheførende billedkvalitet ved fotografering af natur- og sportsbegivenheder i en kompakt formfaktor.

14-10-2009 - Amsterdam | Holland

Nikon lancerer D3S, det ultimative kamera til professionelle fotografer inden for nyheder, sport og dyreliv

Nikon offentliggør i dag lanceringen af D3S, kameraet der gør det muligt for professionelle at få kontrollen over det uforudsigelige og øge mulighederne for action-fotografer overalt. Da D3S bygger på det meget roste Nikon D3, tager det fotografering i lave belysninger et skridt videre og sætter gang i nye kreative muligheder for optagelse af multimedievideo.

2009/10/14 - Amsterdam | Holland

Kom helt tæt på med Nikons AF-S DX Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR

Nikon Europe er glad for at kunne lancere AF-S DX Micro NIKKOR 85mm f/3.5G ED VR, der er et nyt kompakt og let makroobjektiv i DX-format med førsteklasses optik. Objektivet er udstyret med Nikons system til vibrationsreduktion (VR II) af anden generation og har et gengivelsesforhold på 1:1, hvilket gør det til det perfekte valg, når du vil udforske makrofotograferingens verden.

14/10/2009 - Amsterdam | Holland

Nikon lancerer D3S – det ultimative kamera til professionelle nyheds-, sports- og dyrefotografer

Nikon har annonceret lanceringen af D3S – kameraet, der giver professionelle fotografer kontrol over det uforudsigelige og udvider mulighederne for actionfotografer verden over. D3S, der er bygget på det populære Nikon D3, tager fotografering i svagt lys til helt nye højder og sætter gang i helt nye kreative muligheder for multimedie-videooptagelse.